Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

 

Bestellen en betalen

Vraag: Is deze webshop veilig om op te bestellen?

Antwoord: Jazeker, de verbindingen tussen jouw gegevens, bank of creditcardmaatschappij en deze webshop zijn volledig veilig! Daar kun je van op aan.

Hoe je dit kunt zien? 

Je kunt dit onder andere herkennen aan de url. Onze webshop url begint met https:// in plaats van http://. Ook is duidelijk het groene slotje te zien waar de vermelding ”Veilig” naast staat! Zo weet je dat je in ieder geval met een gerust gevoel kunt shoppen bij ons…

Jouw gegevens zijn in GEEN geval te achterhalen of stelen door hackers.

Alle gegevens worden versleuteld door middel van een ”Secure Socket Layer verbinding” die aan de hoogste eisen voldoet.

Daarbij zullen wij jouw gegevens nooit uit handen geven, alleen wanneer je daar specifiek schriftelijk toestemming voor gegeven hebt.

Vraag: Hoe kan ik bestellen?

Antwoord: Het bestelproces op Aromaverdamper.nl is heel overzichtelijk en duidelijk.

Het kan bijna niet mis gaan. Mocht je er toch niet uitkomen dan kun je op onze pagina bestel procedure stap voor stap zien wat je moet doen om de order correct af te ronden.

Vraag: Hoe kan ik betalen?

Antwoord: Je kunt de betaling voldoen middels iDEAL, PayPal, vooruitbetaling, achteraf met Billink, op factuur (voor bedrijven) of contant wanneer je er voor kiest om de bestelling te komen afhalen.

Vraag: Wat gebeurt er nadat ik de order heb voldaan?

Antwoord: Nadat de order is voldaan krijg je een betaalbevestiging en een bestelbevestiging heb je dan al ontvangen.

Wij gaan dan jouw bestelling verwerken, inpakken en verzenden. Je krijg van alle statusveranderingen een melding zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Verzend en levertijden

Vraag: Hoe lang duurt het eer dat ik mijn bestelling in huis heb?

Antwoord: Doorgaans leveren wij binnen één werkdag. Dit is afhankelijk van hoe laat er wordt besteld. In Europa leveren we doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen. Dit gaat tegenwoordig snel.

Als je probeert om voor 17.30 uur te bestellen dan kun je er vanuit gaan dat je de producten de volgende werkdag in huis hebt.

Vraag: Kan ik mijn bestelling ook af komen halen?

Antwoord: Jazeker dat kan, wanneer je wilt komen afhalen neem dan even contact met ons op en dan maken we telefonisch of via de mail een afspraak wanneer je de bestelling kunt komen ophalen.

Voor bestellingen die afgehaald worden dient wel contant en gepast betaald te worden.

Vraag: Hoeveel betaal ik voor verzending?

Antwoord: In Nederland rekenen wij €6,95 tot een bedrag van €100,00 en alles daarboven wordt op onze kosten verzonden.

Voor de EU rekenen we €10,95 tot een bedrag van €250,00. Je kunt de tarieven en overige informatie nog eens op je gemak bekijken op onze pagina verzending.

Vraag: Krijg ik ook een track en trace code?

Antwoord: Uiteraard krijg je die. Nadat je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kun je in die bevestiging meteen de track en trace code terugvinden.

Garantie, defecten en retouren

Vraag: Hoeveel jaar garantie heb ik?

Antwoord: 1 jaar op onze aromaverdampers en 2 tot 3 jaar op onze luchtreinigers en luchtbevochtigers.

Vraag: Wat moet ik doen wanneer ik een defect constateer?

Antwoord: Neem contact met ons en je krijgt van ons een klachten/retour formulier via e-mail. Deze dient uitgeprint, ingevuld en bijgevoegd te worden wanneer het defecte apparaat retour gestuurd wordt.

Kijk voor een uitgebreide uitleg op onze pagina retourneren.

Vraag: Komen jullie de producten ook ophalen?

Antwoord: Nee, we komen de producten niet halen, deze dient u zelf naar het postkantoor te brengen en naar ons te retourneren.

Vraag: Hoe kan ik mijn aangekochte product retour sturen of omruilen?

Antwoord: Geef binnen 14 dagen aan dat je je aankoop retour wilt sturen. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product in nieuwstaat en helemaal compleet te retourneren.

In totaal dus 28 dagen!

Je krijgt van ons dan een e-mail met daarin in de bijlage een formulier die je moet uitprinten, invullen en in de originele doos moet doen om het product te kunnen omruilen of retourneren.

Let op belangrijk! Wanneer je niet tijdig aangeeft (binnen 14 dagen) dat je je aankoop wilt retourneren? Dan behouden we ons het recht om de retour te weigeren. Dit is geheel comfort volgens de richtlijnen van onze zakelijke webwinkelkeurmerk partner Webwinkelkeur.nl.

Vraag: Hoe lang duurt het eer dat ik mijn geld weer op de rekening heb staan?

Antwoord: Binnen 14 dagen na aanmelding van de retour. Uiteraard moet er wel aan de voorwaarden zijn voldaan. Mochten we een aantal punten tegenkomen die niet in orde zijn, dan wordt daar netjes contact over opgenomen, zodat we een oplossing kunnen verzinnen die voor beide partijen aanvaardbaar is.

Vraag: Waarom is mijn retour afgewezen?

Antwoord: Dit kan om verschillende redenen zijn. Denk dan aan buiten de 14 dagen zichtperiode om willen retourneren of een product retourneren die onverkoopbaar is door krassen, extreme geuren van rook of dergelijke of andere gebruikerssporen. Dit komt in de praktijk gelukkig maar weinig voor door onze flexibiliteit en omdat onze klanten zich netjes aan de voorwaarden houden.

Producten en nazorg

Vraag: Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

Antwoord: Ondanks dat we onze uiterste best doen om alle bestellingen compleet af te leveren, kan het wel eens gebeuren dat er iets niet bij zit.

Dit kan dan bij de fabriek gebeurt zijn of wij hebben het over het hoofd gezien tijdens het nakijken.

Neem dan meteen contact met ons op en wij zullen dan onze best doen om het zo snel mogelijk na te versturen.

Gebruik webshop

Vraag: Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

Antwoord: Heel simpel het enige wat je hoeft te doen is op het linkje ”wachtwoord vergeten” te klikken en dan springt er een balkje op waar je jouw e-mailgegevens kunt achterlaten om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Daarna kun je gewoon weer inloggen met het nieuwe wachtwoord.

Vraag: Zitten er risico’s aan verbonden als ik het gebruik van cookies accepteer?

Antwoord: Nee, dat garanderen we, cookies accepteren zorgt er alleen voor dat wij het bezoek kunnen meten en tevens wordt het gebruikersgemak vergroot.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan via onderstaande contactformulier simpel en snel contact op met ons.