Retourneren

Retourneren

 

Je kunt onze producten 14 dagen uittesten:

  • Retourneren zonder opgave van reden.
  • Je dient binnen 14 dagen aan te geven of je wilt retourneren/omruilen en daarna heb je 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk in absolute nieuwstaat te retourneren.
  • Wanneer je besluit om de zending te retourneren dien je zelf de verzendkosten te vergoeden.
  • Gelieve altijd je bankrekeningnummer te vermelden bij het retour formulier.

Klachten:

  • Bij klachten over één van onze producten kun je het beste contact met ons opnemen op via mail of telefoon en wij doen dan onze uiterste best om de klacht zo snel mogelijk te verhelpen en op te lossen. Aromaverdamper.nl staat er om bekend dit zeer snel in werking te stellen.

Ruilen en retourneren:

  • Indien je een product wilt ruilen of retourneren neem dan contact via ons contactformulier en wij nemen altijd binnen 24 uur contact met je op.

Belangrijk!

  • Vermeld bij het ruilen of retourneren altijd alle gegevens erbij zodat wij makkelijk kunnen terug zien om wat voor bestelling het gaat.

Retourneren/ruilen bij een fabricagefout:

  • Wanneer er sprake is van een fabricagefout worden er geen retour kosten in rekening gebracht. Wij handelen de klacht dan zo snel mogelijk voor je af en vervangen dan de eventueel benodigde onderdelen of het apparaat in zijn geheel, waarna deze op onze kosten naar je terug verzonden wordt. Maximale teruggave van de verzendkosten in Nederland is € 6,95 en Europa € 10,95.

Een onterechte retour houdt in?

– Het omruilen/retourneren van producten buiten de 14 dagen op zicht termijn om.
– Het omruilen/retourneren van producten die beschadigt blijken te zijn.
– Producten die zonder iets aan te geven worden geretourneerd.
– Producten die zijn uitgetest in ruimtes waar gerookt wordt. Als reden om de gezondheidsbescherming en hygiëne van onze andere klanten in acht te houden.

Als er producten bij ons afgeleverd worden waarbij allerlei werkzaamheden verricht moeten worden om het product weer schoon en verkoopbaar te krijgen, dan staan wij in ons recht om een deel van het aankoopsom te crediteren.

Let op! Met het uittesten van onze producten (vooral luchtreinigers) in ruimtes waar (zwaar) gerookt wordt voor langere periodes achtereen, bestaat de kans dat deze worden geweigerd bij een retour aanmelding na controle door het technische depot. 

Dit om de wettelijk vastgestelde hygiëne regels in acht te houden en om andere consumenten hun gezondheid te beschermen. Wij moeten de geretourneerde producten weer als nieuw kunnen verkopen.

Ook filters die verzadigt zijn met vuil na het testen van een luchtreiniger die daardoor onverkoopbaar zijn, worden in rekening gebracht. 

Flesjes aromatische olie die opengemaakt zijn kunnen eveneens niet meer retour gestuurd worden. 

Ook dit is wettelijk vastgesteld.

Voor producten die ter reparatie worden opgestuurd naar één van onze leveranciers, zonder dat wij daarvan op de hoogte worden gesteld? Worden door ons GEEN verzendkosten vergoed. Wij dienen daarvan op de hoogte te worden gesteld als officiële wederverkoper. Er wordt immers bij ons besteld.

Belangrijk!
Je hebt 14 dagen de tijd om aan te geven of je wilt retourneren. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren!